REKLAMA
Znaleziono 9903 wyników
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lublin] Centrum Handlowe "Felicity"
Lublin
Panattoni buduje pod Poznaniem nowe, wielkie centrum dystrybucyjne dla Grupy H&Martykuł
Pokaż artykuł
Panattoni buduje pod Poznaniem nowe, wielkie centrum dystrybucyjne dla Grupy H&M
Panattoni, najaktywniejszy deweloper powierzchni przemysłowych na świecie, już zrealizowało ok. 230 000 mkw. powierzchni dla Grupy H&M o bardzo wysokim standardzie ekologicznym, a w tym roku deweloper dostarczy kolejne 82 000 mkw. w regionie Poznania. Panattoni uzyska certyfikację środowiskową metodą BREEAM co najmniej na poziomie Excellent. Obiekt wesprze e-commerce Grupy H&M.
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dużych Prędkości: Nawet 320 km/h pociągiem z Warszawy do Poznania
Przyspieszenie pociągów do 320 km/h na projektowanej linii Kolei Dużych Prędkości Warszawa – Poznań w sposób zdecydowany podniesie atrakcyjność dla pasażerów korzystających z nowej infrastruktury.
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Z Tomaszowa Mazowieckiego do Radomia z prędkością 120 km/h – półmetek rewitalizacji
Prace rewitalizacyjne na 47-kilometrowym odcinku Radzice - Wolanowów k. Radomia przekroczyły półmetek. Ułożyliśmy ponad 28 km nowego toru i wymieniliśmy 35 km sieci trakcyjnej. Bezpieczniej jest na 13 z 16 wyremontowanych przejazdach kolejowo-drogowych. Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h między Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem. Wzrośnie przepustowość linii oraz poziom bezpieczeństwa. Rewitalizacja wraz pracami uzupełniającymi jest realizowane z budżetu państwa oraz środków własnych PLK o łącznej o wartości blisko 150 mln zł netto.
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
"Wiedenka" dla szybszych pociągów – perony dostosowane zostaną do prędkości 160 km/hartykuł
Pokaż artykuł
"Wiedenka" dla szybszych pociągów – perony dostosowane zostaną do prędkości 160 km/h
We wrześniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły prace na 21 stacjach i przystankach między Koluszkami a Częstochową, na których układadane są nowe płyty peronowe, dostosowane do prędkości 160 km/h. Roboty są prowadzone nocą, aby ograniczyć wpływ na ruch pociągów. Wymiana płyt na 39 peronach to pierwszy etap inwestycji z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Efektem będzie skrócenie czasu przejazdu pociągów dalekobieżnych o około 10 minut.
Dzięki inwestycji PKP PLK od grudnia szybciej koleją między Stalową Wolą a Przeworskiemartykuł
Pokaż artykuł
Dzięki inwestycji PKP PLK od grudnia szybciej koleją między Stalową Wolą a Przeworskiem
Od grudniowej korekty rozkładu jazdy pociągi na trasie Stalowa Wola – Przeworsk będą jeździć szybciej. Prędkość między Rozwadowem a Stalową Wolą wzrośnie ze 100 km/h do 130 km/h, a między Nową Sarzyną a Leżajskiem z 60 km/h do 110 km/h. To dzięki pracom, które PKP PLK S.A. prowadzi na tej linii za ponad 49 mln zł netto z budżetu spółki.
[Kraków] Warszawa wyprzedza Kraków szybkim tramwajemartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Warszawa wyprzedza Kraków szybkim tramwajem
Warszawa wprowadza i testuje innowacyjne rozwiązania, dzięki którym tramwaje pojadą znacznie szybcie...
[Wrocław] C&W wynajmuje rozbudowę galerii grupy IKEA we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] C&W wynajmuje rozbudowę galerii grupy IKEA we Wrocławiu
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield będzie odpowiadać za komercjalizację nowej części...
[Kraków] Centrum Handlowe Serenada tuż przed otwarciemartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Centrum Handlowe Serenada tuż przed otwarciem
Po dwóch latach dobiega końca budowa centrum handlowego Serenada. Wewnątrz budynku trwają prace wyko...
Philip Morris Polskainwestycja
Pokaż inwestycję
Philip Morris Polska
Kraków
Fabryka hubergroup Polskainwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka hubergroup Polska
Nowa 27
Fabryka Fortaco Polskainwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka Fortaco Polska
Knurów, 26 Stycznia 2C
Destylarnia Stock Polskainwestycja
Pokaż inwestycję
Destylarnia Stock Polska
Lublin, Spółdzielcza 6
Remont linii Wrocław – Jelcz. Miasto dopłaci i ruszy z poprawą infrastrukturyartykuł
Pokaż artykuł
Remont linii Wrocław – Jelcz. Miasto dopłaci i ruszy z poprawą infrastruktury
W rejonie trzech przystanków we wschodniej części miasta mają pojawić się m.in. nowe chodniki. W dru...
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
[śląskie] Wymiana fragmentu nawierzchni jezdni na A4 Katowice-Krakówartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Wymiana fragmentu nawierzchni jezdni na A4 Katowice-Kraków
Dzisiaj około godziny 18 na bezpłatnym fragmencie koncesyjnego odcinka autostrady A4 Katowice-Kraków...
PKP PLK kontynuują modernizację najważniejszej linii kolejowej w woj. świętokrzyskim artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK kontynuują modernizację najważniejszej linii kolejowej w woj. świętokrzyskim
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na przebudowę kolejnego odcinka linii nr 8 (Miąsowa – Sitkówka Nowiny). Podniesiona zostanie prędkość pociągów do 140 km/h, zwiększy się przepustowość stacji kolejowych i podniesione będzie bezpieczeństwo dzięki modernizacji przejazdów kolejowo-drogowych oraz instalacji cyfrowego systemu sterowania ruchem. To kontynuacja inwestycji Polskich Linii Kolejowych S.A. na rzecz nowoczesnego i sprawnego transportu w województwie świętokrzyskim.
Przebudowa budynku H-14 PWr na potrzeby nauki, administracji i kulturyinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa budynku H-14 PWr na potrzeby nauki, administracji i kultury
Wrocław, Śródmieście, Wybrzeże Wyspiańskiego 40
REKLAMA